31 Ocak 2018 Çarşamba

Yeni Yılın İlk Ayının Son Günü

Saat 22:50 civarında bu akşamın ikinci poğaçasını yediğime göre uzun zaman sonra yeni bir yazı yazabilirim diye düşündüm. Zaten böyle mantıklı kararlar alma konusunda uzmanımdır.
En son yazdığımdan beri memur rutininde geçiyor hayatım. Haftalar, aylar birbirini kovalıyor. Yıl olmuş 2018...
Cidden ya yıl olmuş 2018 ve yeni yılın ilk ayının son gününü yaşadık bugün. Zaman sadece geriye baktığımızda çabuk geçiyor. Gelecek asla gelmeyecek bu reddedilemez bir gerçek.


Her şeyden çabuk sıkılan bu ruhu nereden buldum bilmiyorum ama sürekli aynı olmasından her şeyin çok sıkılıyorum. Kendim için bir şeyler yapmayı seviyorum. Son zamanda kendim için yaptığım en iyi şey direksiyon dersi alıp aktif araç kullanabiliyor olmam oldu. Araba kullanmak çok zevkli ve galiba artık kendime bi araba alma zamanım geldi. 
Araba almaya en karşı olan insan olarak bu nereden çıktı diye sorduğumdan zaten aylardır bu fikri erteliyorum. Hiç mantıklı bi olay değil araba almak. Doğaya zarar, topluma zarar, bütçeye zarar, sağlığa zarar. Türkiye'de araç sahibi olmak günden güne zarar etmene sebep oluyor. Malum vergiler sebepten iki katı para ödeyip, her sene üstüne tekrar tekrar vergi ödeyip, iki katı fiyattan benzin dolduruyoruz. Bu hiç mantıklı değil. 
Toplu taşıma araçlarında hayatlarımız harcanırken en azından daha ekonomik seyahat ediyoruz. Kimi hatlarda nefes almıyor olmayı, saatlerce sürmesini göz önüne almazsak çok iyi. Ama biraz uzakta oturan ve iki vasıta değiştirmem gereken bir arkadaşıma gitmem gerektiğinde benim neden arabam yok diye çileden çıkıyorum. 
Aslında araç kullanmaya başlamamın ve araba almak istememin temel sebebi bu oldu. İki yakın arkadaşım hamileydi ve evleri çok uzak olunca ben bir buçuk saate yakın bir zamanda yorgun, bitkin bir vaziyette onlara varıyordum. Malum çocuk olunca onların hayatları her yere gitmeye uygun olmayacağı için benim onlara gitmem lazımdı.
Kuzey ve Defne için yaptım.
Şimdi kendi hayatım daha da yolunda gitsin diye araba almak istiyorum. Nissan Micra alıp her gün sulamayı planlıyorum ki büyüyüp Nissan Juke olsun. Son cümle benim ütopyamdan bi sahneydi.

Diyeceğim o ki madem Ocağı bitirdik Şubat daha hızlı geçsin. Zaten alt tarafı 28 gün, adamın asabını bozmasın. Martta beklediğim var. ♥️


15 Nisan 2017 Cumartesi

Yazılmadan Gerçekleşen Hayaller

Size benim mutluluk dolu hikayemi yaşlı gözlerle anlatacağım. Çünkü içimdeki hüznü anlatacak kelimeler yok. Üstelik daha yeni Shahrukh Khan'ın Jab Tak Hai Jaan filmini izledim. İçimde acıyan bir yerler var iki gün daha geçmez. 


27 Mart 2017 Pazartesi

Kuru Cilt için Vücut Nemlendirme ☘️

Tatlı pazartesiden herkese merhaba;
Geçen haftalarda N11'den arkadaşımla alışveriş yapmıştık. Daha doğrusu bu parlak fikir ondan çıkmıştı. Bizim beraber gittiğimiz güzellik merkezinde Redist marka leke ve batık kremlerini önermişlerdi. Ablası doktor olduğu için öncelikle ona danışıyor, içeriğinde sıkıntı görmezse alıyor. Abladan onay çıkınca güzellik merkezinde 40tl dedikleri kremleri internetten araştırmış ve n11'deki mağazalarda 10tl'den başlayan fiyatları görmüş. 
Aradaki fark şaka gibi gerçekten değil mi?


Sipariş vereceğini söyleyince bana da almasını söyledim. Bir de Bioderma'da 1+1 kampanyası vardı. Ortak alınca çok uyguna geldiği için bu şekilde küçük bir alışveriş yapmıştık. 
Redist leke kremini vücudumdaki koyu renkli tüm alanlarda, yüzümdeki ve sırtımdaki sivilce lekelerinde kullanıyorum. Kokusu da dokusu da harika, emilimi çok güzel. Güzellik  merkezindeki bayan düzenli sabah akşam kullanınca hiç bir şey kalmayacağını cilt lekerinin ve koyulukların açılacağını söyledi. 
Batık kremini ise arada bacaklarımda ve kollarımda kullanıyorum. Vücut nemlendiricisi de kullandığım için onu her gün değil ama iki günde bir falan sürmeye çalışıyorum. 

23 Mart 2017 Perşembe

✿ Kanaviçe Dergisi 45.Sayı ✿

Merhabaaa; 
Pek sevgili kanaviçe tutkunları elbette bilirler kanaviçe dergisini. Derginin 45.sayısında benim yine çok beğendiğim bir kaç kanaviçe projesi vardı. Ben hala 42. sayıdan başladığım yastık modelinde kaldım. Proje biraz büyük olunca işlemesi uzun sürüyor, aslında işlemek de zevkli ama ben çabuk yorulduğumdan çok fazla işleyemiyorum. Bir de sadece kanaviçe değil örgü örmekle de uğraştığım için uzadı da uzadı.

❤️️

Derginin en sevdiğim özelliği kapağına bakınca bile mutlu oluyor insan. Nasıl olmasın ki ferah ferah tasarımlarla.

20 Mart 2017 Pazartesi

Faruk Onur'un 1.Yaş Günü- Amigurumi Hediyem

Benim acayip tatlı, oldukça şeker bi yeğenim var. Faruk Onur benim kuzenimin çocuğu ama yakın çevrede elimizde olan tek bebek olunca kıymetlinin de kıymetlisi bi durumu var. Olsa başka bebek elimizde onları da eminim çok severiz ama Faruk Onur ilk ve tek bizim için.

Faruk Onur'un doğum günü için hazırlık yapmaya belki Ocak belki de Aralık aylarından başlamış olabiliriz. Bebek süsleriyle ya da hediyelerle ilgili ne görsem aklımdaydı hep doğum günü. Ablam da aylar öncesinden belirledi konsepti 'Cars'.Bizim aldığımız hediyeler de parça parça aylar öncesinden alınmaya başlanan şeyler oldu. Ama asıl hediyeye gelecek olursak. Ben 14 marttaki doğum günü için Şubattan başladım hazırlamaya.



F A R U K  ❤️️  O N U R

17 Mart 2017 Cuma

❄️️❄️️Tam Bahar Geldi Derken ❄️️❄️️

❄️️❄️️

''Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır.'' demiş atalarımız boşa da dememiş olduklarını her sene mart ispatlıyor bize. 



Bugünden Haberler ☘️


Yep yep!
Şunların güzelliğine bakın.
Biri bana bundan yapsa asla hayır demem.
Yemelik değil de sanki karşısına oturup izlemelik.

❤️️



Uzun zamandır blog yazıyorum. 10 Mart 2013'te açmıştım sayfamı. Bu ay 4 yıl bitti. Sayfama bakınca çok bir şey yok artık. Yazdığım ilk iki yıl yüzlerce yayın paylaştım, sonra da geçmişi saklamamak gerektiğini düşünüp neredeyse hepsini silmiştim geçen sene. Bu sene tekrar başladım paylaşmaya.

Aslında başıma ufak bi teknoloji kazası geldi ve ben kendimi yine blog aleminde buldum. Bu durumdan oldukça memnunum. Yazmayı bırakmayı düşünmüyorum şimdilik.
Bir kaç gündür oldukça yoğun zaman geçiriyorum. O yüzden yine planlanan yazılar aksadı. 

Zaten benim yaptığım planlar hep aksıyor hep erteleniyor. Bu durum benim için ilk değil, son da olmayacak. Beklemek benim işim! Plan yapmak da benim işim. Her ikisi sürekli çatışma halinde.
Bugün iş konusunda daha çooook bekleyeceğimin haberini aldım. Olsun dedim sonra kendime bu belki de fırsat olabilir hayatımı daha da güzelleştirmek için. Bazı şeyleri yeniden alışkanlık haline getirmem gerekiyor. Kararlılıkla uygulamalıyım. 

Kendimi ve hayatımı güzelleştirmek için önümde iki ay var diye düşünüp, planlarımı buna göre yapacağım. 

❤️️


                                           ☀️️Sevdiklerimle daha çok zaman geçireceğim.
                                           ☀️️Kendime vakit ayıracağım.
                                           ☀️️Bol bol spor yapacağım.
                                           ☀️️Yeni aldığım kitaplarımı okuyacağım.
                                           ☀️️Düzenli namaz kılacağım.
                                           ☀️️Düzenli Kuran okuyacağım.
                                           ☀️️Tez konumla ilgili araştırmalar yapacağım.
                                           ☀️️Yapmayı düşündüğüm tarih araştırmalarına da başlarım belki
                                               ☀️️Cilt bakımımı aksatmayacağım.
                                           ☀️️Daha çok mutlu olacağım.
                                           ☀️️Daha çok mutlu edeceğim.

❤️️


☘️Tüm bunlar için her fırsat değerlendirilmeli.☘️


Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...


9 Mart 2017 Perşembe

Enerji Veren Müzik ** İnna~~Gimme Gimme

İnsan her zaman maksimum enerji modunda olmuyor. Eğer öyle bir seçenek olsaydı sadece o modu aktif tutardım ki maalesef öyle bir programlamaya sahip değiliz. 
Kendimi düşük hissettiğimde enerjimi yükseltmek için türlü yöntemler denediğim doğrudur. Bu kısımdan pek bahsetmeye gerek yok şimdilik sadece tek yöntemi söyleyeceğim. O da hareketli bir müzik! 
İşte son zamanlarda en çok dinlediğim. 


Ne zaman müzik açmak istesem ya da enerji verecek, canlandıracak bir şeye ihtiyaç duysam müzik dinlemeye İnna'dan başlıyorum.
Klipte kullanılan renkler de son derece etkili enerji kazandırmakta. 
Eğlenceli bir şarkı. 


Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...