7 Kasım 2018 Çarşamba

Wonder Woman ~ Savaşgetiren

Gününüz güzel başlasın, güzel geçsin. Benim için güzel başladı diyebilirim. En azından şuan aklımda olan işlerden birini tamamlayıp kitap yorumlarımdan birini yazıyorum. Aslında ben bu kitabı okuyalı biraz zaman oldu. 

Kitap kapak tasarımı olarak muhteşem. Benim gibi süper kahramanları çok seven biriyseniz hikaye ayrı muhteşem. 

Ölümsüzlerin kızı Diana ile ölümün kızı Alia birlikte uzun bir yolculuğa çıkıp, düşmanları ile savaşıyorlar.
Diana'nin şehri ve halkı gerçekten muhteşem. Üstelik kahinin eve geri dönüşünü gittiği zamana denk getirmesi benim beklediğim bir durum değildi. Sürekli Diana gibi eve dönünce vereceği hesabı düşündüm ben de kitap boyunca. Acaba kim bilir hayatı nasıl değişecek acaba geri kovacaklar mı onu ölümlülerin dünyasına. Bir sonraki macera da kovulduktan sonrasını mı anlatacak diye düşündüm. Öyle olmadı. 
Şimdi nasıl devam edecek. 


Bittiğinde şimdi ben hangi dünyada yaşayacağım diye kendimi sorguladım. Öylesine içine almıştı beni. Her zaman diyorum kitaplardaki hayat, fantastik kitaplardaki hayat, kurgu hayat, gerçek olmayan hayat çok daha güzel. Tercih edilebilir olsa gerçek hayatı seçmem. :) 

DC ikonlar serisinde bir not var. 
4 kahraman. 4 yazar. 4 kitap. İlkiyle tanışın. 
Bu demek oluyor ki kitapların devamı da gelecek pek yakında. 
Batman-Catwoman-Superman 
Yine heyecanla beklemelik bir şeyler var en azından sıradan ölümlü hayatımızda. :) 

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder