23 Mart 2017 Perşembe

✿ Kanaviçe Dergisi 45.Sayı ✿

Merhabaaa; 
Pek sevgili kanaviçe tutkunları elbette bilirler kanaviçe dergisini. Derginin 45.sayısında benim yine çok beğendiğim bir kaç kanaviçe projesi vardı. Ben hala 42. sayıdan başladığım yastık modelinde kaldım. Proje biraz büyük olunca işlemesi uzun sürüyor, aslında işlemek de zevkli ama ben çabuk yorulduğumdan çok fazla işleyemiyorum. Bir de sadece kanaviçe değil örgü örmekle de uğraştığım için uzadı da uzadı.

❤️️

Derginin en sevdiğim özelliği kapağına bakınca bile mutlu oluyor insan. Nasıl olmasın ki ferah ferah tasarımlarla.



❤️️

Bu sayının hat motifi bu su damlası şeklindeki Allah yazısı. Ben çok beğendim, oldukça şık bir hediye olur diye düşünüyorum.

❤️️

Bir de bu çiçek çelengi var. 
Buna benzer bir masa örtüsü daha önceki sayılarda da beğenmiştim fırsatım olursa böyle bir şey işleyeceğim kendim için. 

❤️️

Renklerinin canlı modelin eğlenceli oluşu tercihimi bundan yana kullanacağımı gösteriyor gibi. Bakalım aklımdaki diğer işlerden sıra gelebilecek mi acaba.  

❤️️

Geçen senede de böyle bir pano projesi vardı ben ordaki gül motiflerini kullanarak iki tane havlu kenarı işlemiştim yazın. Buradaki motiflerden de bir çok yerde yararlanabiliriz. Hatta şu aralar artık sıkıldığım düz renk tunikleri kanaviçeyle renklendirmek aklımda olan. Nakışlı şeyleri vitrinlerde bol bol görüyoruz artık. Bir de parlak, ışıl ışıl olan şeyleri ki ben onlara bayılıyorum. Yeni sezon ürünlerin bir çoğu bana hitap ediyor ama şimdilik alışveriş için beklemedeyim. 

Bol nakışlı,bol işlemeli, bol hobili, bol kahkahalı günler dilerim.

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...

5 yorum:

  1. Dergi yine çok renkli görünüyor ya insanı heveslendiriyor valla😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her sayı öyle aslında ama ben yetişemiyorum onların hızına :)

      Sil
  2. Her dergide mutlaka yapmak istediğim bir model oluyor benim de ama ilk fırsatta Allah'ı işlemek istiyorum, hediye etmek gerçekten çok hoş bir fikir :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba acaba kanavice dergisinin 18.sayısı elinizde mevcutmu

    YanıtlaSil
  4. Merhaba acaba kanavice dergisinin 18.sayısı elinizde mevcutmu

    YanıtlaSil