26 Nisan 2013 Cuma

'Seni Seviyorum' analizi


2 gün önce dolmuştayım eve geliyorum. Dolmuş bir yerde durdu, bir kız binecek. Kız tek tek bütün arkadaşlarını öptü ve giderken '' Sizi Seviyorum'' dedi, bindi dolmuşa. Bende en önde oturduğumdan oldukça rahat bir şekilde gördüm ve duydum, hata payı yok. :)

Sonra düşündüm ben neden arkadaşlarıma onları sevdiğimi söylemiyorum diye. Hemen oracıkta söylemeye karar verdim. Yakın olduğum, sürekli görüştüğüm 7 kız arkadaşıma aynı mesajı attım. 

' Seni seviyorum ㋡ '

Merakla bekledim ne cevap gelecek diye, muhtemelen hepsi yanlış attığımı düşünecekti. Tam da tahmin ettiğim gibi oldu. Yazıyorum işte gelen mesajları olduğu gibi. :)

Ben: Seni seviyorum ㋡
Ebru: Bende de niye ki =) ( Ebru 4 yıllık çok samimi arkadaşım)
Ben: Anlatırım sonra sebebini㋡ ( seni seviyorum diyene sebep mi sorulur bebeğim sana öğretmem gereken şeyler var anlaşılan.)

Ben: Seni seviyorum ㋡
Elif: Canım ya, ben de seni seviyorum㋡ galiba ......'a atacakmışsın gibi duruyor㋡
Ben:Yok sanaydı yavrum. ( Elif de 4 yıllık aynı arkadaş grubundan arkadaşım, en saf, en temiz olanımız bundan sonraki mesajları da gayet güzeldi.) 

Ben: Seni seviyorum ㋡
Emine: Ne alaka ㋡   ( o sırada telefon yanımda değildi mesajını görmemiştim)
Emine: Ben de seni seviyorum da nerden esti beybi .d hediye alayım diye mi yaptın ㋡    (ben hala görmüyorum)
Emine: Canım hayır mı
Ben: Hayır hayır ㋡    ( daha sonrasında da bana ne getircen diye sorup durdu iyi ki söyledim seviyorum diye, çıkarcı olmuş anacım millet ) :) :) :) 

Ben: Seni seviyorum ㋡
Oda arkadaşım: Bende seni aşkım...     ( Birbirinden bıkmış usanmış iki sevgiliden farkımız yoktur.)
Ben: ok beybi      ( kısa ve net )                     

Ben: Seni seviyorum ㋡
Şilan: Kuzum bende seni seviorm mardine geldm dnym gelcm gormeye    (aynen yazdım tüm mesajları okumakta zorlanırsanız: 'kuzum bende seni seviyorum, Mardin'e geldim, döneyim geleceğim görmeye' )
Ben:Tamam yavrum konuşur ayarlarız

Ben: Seni seviyorum ㋡
Sümeyye: Bende seni seviyorum kanka ama hayırdır bu mesaj bana mıydı
Ben: evet kanka㋡
Sümeyye: Bende seni seviyorum kanka㋡          ( 10 bin yıllık arkadaşım olur arkadaştan da öte tesadüf o gün de doğum günüydü onun )

Ben: Seni seviyorum ㋡
Aysun:                              ( kendisinden hala cevap alınamadı)
(Aysun da 4 yıllık arkadaş grubundan aynı yerdeydik onlarla, ertesi gün telefondan geçerli açıklamasını yaptı sorun yok yani :) )

İşte bunlar benim arkadaşlarım. Onları sevdiğimi söylediğimde şaşıran insanlar, insan sevmese arkadaş olur mu hiç. Ama şaşırmaları genel olarak duygularımızı ifade etmediğimizden kaynaklanıyor. Daha önce belki de sadece bizim kızlara '' Ebru, Aysun, Elif '' söylemişimdir seni seviyorum diye. Ama Sümeyye'yle çok olmuştur kesin böyle muhabbetimiz, hatta oldu şu an hatırladım. Eeee olmasın mı 10 bin yıllık arkadaşım sonuçta. :)

Aynı mesajı sevgilime de attım. Ama onun şaşırmasına gerek yoktu, her gün kaç kere söylüyoruz birbirimize. Onun karşılaştırmasını yapmaya gerek yok elbet, arada dağlar kadar fark var. 

Arkadaşlarıma gelince; ben gerçekten biliyorum kimin, nasıl yazdığını o cevapları. Hepsi de okuyacak bu yazıyı neyse kötü bir şey demeyim varsa bile. :) 
Öptüm sizi canlar..... 

İnsanların tepkisini ölçmek, kim ne diyecek, görmek benim için çok zevkli oldu. Siz de deneyin bence. Seni seviyorum dediğinde arkadaşının cevabı ne olmalıdır bunu az çok kendin biliyor oluyorsun zaten. Kimi cevap çok mutlu etti, kimi düşündürdü, kimi güldürdü. Ama iyi eğlendim. Daha sonra aramızda geçen mesajlaşmaları yazmadım tabi ben, sadece ilk cevaplar var. Daha sonra hayatıma giren arkadaşlarıma da yapmayı düşünüyorum bunu. Çekinmeden deneyin, ''Seni seviyorum'' deyin ve cevabı bekleyin. :)

Sizi seviyorum sevgili izleyicilerim....♥




6 yorum:

  1. Çok beğendim yazını.. Ben anneme çok söylerim. Sık söylerim hiç bıkmam.. Eşime de bazen arkadaşlarıma da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, benimde alışmam lazım sanırım artık söylemeye herkese. :)
      :) :) :)

      Sil
  2. gıcık şeeeyy :D anacım ben de çıkarcıysam diğer insanlar ne ha? :) senden beklemediğim için şaşırdım ilk etapta,diğerleri gibi. ben de sevdicekleydim o ara malum :) öyle mesaj gelince bir an şaşırdık ikimiz de niye şaşırıyorsun dedi de ne bilsin senin böyle şeyler yapmayacağını :)) malum senden duymayız böyle şeyler hiç :P neyse dönelim konuya ben de seni seviyorum çoook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh bilirim ne çok sevdiğini :) :) o zaman bundan sonra sık sık söyleyeyim de şaşırtmayım sizi :D

      Sil
  3. yattığım yerden kalkıp odanın sineklerini,böceklerini yakalayıp öldürecek kadar seviyorum sizi :) sen anla artık bilirsin yerimden kolay kolay kalkmadığımı :P

    YanıtlaSil