26 Ağustos 2013 Pazartesi

❤ Rengarenk Arkadaş Candır ! ❤

Bundan tam olarak kaç bilemesem de yıllar öncesinden kendimi tanımlarken kullandığım kelimelerden biriydi ^^ Rengarenk^^. Tabi yıllar geçti o havai dönemlerin üstünden. Ben çoktan unutmuştum rengarenk'i bir yerlerde kullandığımı. Neyse efendim geçen sene sınıf arkadaşım-oda arkadaşım-okuldaki tek samimi arkadaşım olan insan blog açtığını söyledi. Aaaa bir baktım ''Rengarenk Yakamoz'' ! Benim arkadaşlarım da benim gibi rengarenk olmalı zaten başka türlüsü kabul edilemez. :) 

Benim bu güzel arkadaşım geçen hafta pazartesi bize oturmaya geldi. Gelirken de bana hiç bir yere sığmayan, zar zor getireceği bir hediyesi olduğunu söyledi. Tabi ben meraktan durabilir miyim ki hiç. Bir an önce hediyeme kavuşmak için haftanın ilk günü gel dedim. :)

 İşte burası benim odam. Yatakta oturan rengarenkyakamoz, çöp poşetine sarılmış olan şey ise hediyem. :)
 Yavaş yavaş açmaya başladım paketi, o ince mavi poşeti çıkarınca pırıl pırıl parladı.
 Altından bir de ikea paketine sarılmış olarak çıkınca sordum oradan mı diye ama değilmiş.
 İşte kat kat sarıp sarmalanmış, el emeği göz nuru kahve sehpam. :) En sevdiğim renklerle en sevdiğim tarzda boyamış benim için. Elleri kolları dert görmesin canım arkadaşımın. İhtiyacımı da iyi bildiğinden kaçırmamış. İyiki de erken davranmış bunu vermek için çünkü ben aynısını, onun aldığı yere sormuştum zaten. Annem boyamam için kendine ekmeklik aldı, bende onu ve elimdeki diğer işleri bitirdikten sonra boyarım diye almamıştım. Aynı şeyi düşünmüşüz ne güzel. :)   
 Mini bir hediye daha var. Açalım bakalım o neymiş?
Sehpa hiç boş olur muymuş? Kavanozdan vazo yapmış içine de ilkokuldan kurutup sakladığı çiçeklerini ve tütsüler koymuş. Gerçi o gece yere düşürerek biraz sarstım onları ama hep saklayacağım. ❤ 

Bizde kalması için çoook ısrar ettim ve annesini de ikna edince rengarenkyakamoz benimle kaldı. Beraber rengarenk bir gün geçirdik.

❤ Rengarenk arkadaşıma Rengarenk öpücükler ❤ 




10 yorum:

  1. Çok güzelmiş.Ellerine saglik rengarenk yakamozun :) Sende gule gule kullan caniim

    YanıtlaSil
  2. Bi de burdan mutlu oldum ben :) bi de yüzyüzeyken hediyeyi verdiğimde, bi de telefonda konuşurken mutlu olmuştum :)) Güle güle kullan kahve iç hep odanın şahane ve ibretlik manzarasını seyrederken :)) Burdan da ayrı bi hoş görünmüş kahve fiskosun :)
    Girl's Night Out...:)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim ellerine sağlık bende baktıkça mutlu oluyorum :)

      Sil
  4. Güle güle kullan, el emeği göz nuru :)

    YanıtlaSil
  5. Harika bi arkadaşa sahipsin ama olan var olmayan var yani :p
    Hediyelerin o kadar şık ki, bir de kendisinin yaptığını okuyunca inanamadım. Söylenecek çok bişey yok, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Harika bi arkadaşa sahipsin ama olan var olmayan var yani :p
    Hediyelerin o kadar şık ki, bir de kendisinin yaptığını okuyunca inanamadım. Söylenecek çok bişey yok, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım darısı olmayanların başına diyelim :)

      Sil