28 Şubat 2017 Salı

❤️️ Amigurumi Harfler ❤️️

Uzun zamandır örgü işlerine meraklıyım. Amigurumi işine el atmaya cesaret edemiyordum bunca zamandır. Martta kuzenimin oğlunun doğum günü var ve instagramda gezerken amigurumi harflerin şablonlarını gördüm tesadüfen. Doğum günü için harika bir hediye olur diye düşündüm. 
Sonuçta tam olmasa da ben bir halayım.

Şablonları paylaşan sayfa 3mhobbytherapy . Sayesinde ben de amigurumiye başladım. Teknik olarak sadece sık iğne örüyoruz. İp olarak da Bonbon'un amigurumi oyuncak ipini aldım. İplerde 2.5 yazıyor ama ben 3.5 numara tığ ile örüyorum. 
Çeşitli oyuncak figürlerine daha sonra başlamak istiyorum. Kuzular, tavşanlar falan yapıyorlar, çok tatlı oluyor.
❤️️

Harfleri buraya da koymak istedim hem daha çok insan faydalanabilir hem de benim için arşiv gibi olsun istedim. Şu aralar teknoloji konusunda şansım yaver gitmiyor. Eski telefonumda 3500 civarı fotoğrafı yok ettim yanlışlıkla. Yeni telefonum da serviste.   



❤️️

Noktalı harfler için; mesela Ç'de C'nin alt sıranın ortasından bir kulak çıkarıp örebilirsiniz. Bunun örnek fotoğrafı Ş harfinde var. Ya da Ü harfinin örneğindeki gibi farklı bir renkteki iple nokta kısmını ayırabilirsiniz.


❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️
❤️️


Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...

8 yorum:

  1. Ben de geldim takipteyim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben de bloğunuzda biraz dolaştım ve çok beğendim :) Amigurumiye ben de hiç cesaret edemedim doğrusu. Ama içimde ukde, bir gün mutlaka deneyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz yorucu olsa da oldukça zevkli umarım deneme fırsatınız olur :) sevgilerle..

      Sil
    2. Merhaba tarifi pek anlayamadım ben daha anlaşılır şekilde var mı acaba

      Sil
  3. Siz anlatarak verseniz yada semadaki sekilerin adini yazsaniz ona gore bir tarif daha anlasilir olabilir

    YanıtlaSil
  4. Merhaba kızımın adını yazmak istiyorum ama anlayamadım böyle videonuz var mı acaba

    YanıtlaSil
  5. Merhaba kızımın adını yazmak istiyorum ama anlamadım videonz var mı anlatımlı

    YanıtlaSil