6 Mart 2017 Pazartesi

Cilt Bakım Alışverişi- Rutin Oluşturma

Merhabalar ☺️️
Dönem dönem çıkan yoğun sivilceler peşimi bırakmıyor benim. Ergenlikte hepimiz çektik pek normal ama insan 25'ine girecekken de olmamalı.
İşin kötüsü sivilceleri sıkma konusunda kendimi tutamıyorum. Bu yüzden temel hedefim onları kurutmak. Uzun zamandır bunun için sabun kullanıyorum. Temelde çok iyi geliyor fakat ben ciddi bir şekilde kendim yayıyorum sivilceleri bunun farkındayım.



Bir kaç aydır dove sabun ile yıkıyorum tabi düzen şart! Arada sırada aksattığımda mini mini oluşumlar işgal ediyor hemen. Büyük çaptaki sivilcelere çok etki etmese de en azından o minileri engelliyor sabun. Sebamed sabunun bu konuda daha etkili olduğunu ergenliğimden biliyorum. Cumartesi günü Rossmann'da indirimde görünce aldım. Sebamed ile devam edeceğim yüzümü sabunla yıkamaya, sabah akşam yıkamaya çalışıyorum düzenli şekilde.


Günlük temizlikten sonra da tabi maske uygulamaları oldukça etkili oluyor ciltte. Ben kil maskelerini çok seviyorum. Genelde aktardan aldığım maskeleri tercih etsem de bu maske çok övülmüştü. 14 Şubat indirimlerinden almıştım denemek için. Aldığımda bir kere denedim ve etkisini beğendim. ondan sonra düzenli devam etmedim. Şimdi yeni sabunumla birlikte düzenli kullanmayı planlıyorum. Hatta özellikle bu ikisi için özel kullanım çizelgesi oluşturacağım. Bu şekilde daha eğlenceli. 

☺️️



Cildi sadece kurutmak yetmiyor leke ve yaralar için de onarım lazım. Ben gece arada sırada Bepanthol krem kullanıyorum. Gündüzleri zaten cilt makyajıçok sık yapmıyorum. Gözenekleri kapatacak herhangi bir şey olmuyor cildimde ama dışarı çıktığım bazı zamanlar Loreal Magic Blur kullanıyorum. Gerçekten anında cilt pürüzsüzleştirici etkisi var. Yakın zamanda da iyi bir güneş kremi alacağım. İki yıldır kullandığım Solante Güneş kremi bitti. Belki de tekrar aynısından alırım.

Mart ayı boyunca düzenli kullanacağım elde ettiğim sonuçları paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım hayallerdeki bebeksi yüz benim için çok uzakta değildir. 

☺️️


Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...

2 yorum:

  1. Kil arındırıcı maskeyi merak ediyordum bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk izlenim olarak oldukça arındırdığını hissettim, demekki düzenli kullanımda övgülerin karşılığını verecek diyebilirim :) :)

      Sil