27 Mart 2017 Pazartesi

Kuru Cilt için Vücut Nemlendirme ☘️

Tatlı pazartesiden herkese merhaba;
Geçen haftalarda N11'den arkadaşımla alışveriş yapmıştık. Daha doğrusu bu parlak fikir ondan çıkmıştı. Bizim beraber gittiğimiz güzellik merkezinde Redist marka leke ve batık kremlerini önermişlerdi. Ablası doktor olduğu için öncelikle ona danışıyor, içeriğinde sıkıntı görmezse alıyor. Abladan onay çıkınca güzellik merkezinde 40tl dedikleri kremleri internetten araştırmış ve n11'deki mağazalarda 10tl'den başlayan fiyatları görmüş. 
Aradaki fark şaka gibi gerçekten değil mi?


Sipariş vereceğini söyleyince bana da almasını söyledim. Bir de Bioderma'da 1+1 kampanyası vardı. Ortak alınca çok uyguna geldiği için bu şekilde küçük bir alışveriş yapmıştık. 
Redist leke kremini vücudumdaki koyu renkli tüm alanlarda, yüzümdeki ve sırtımdaki sivilce lekelerinde kullanıyorum. Kokusu da dokusu da harika, emilimi çok güzel. Güzellik  merkezindeki bayan düzenli sabah akşam kullanınca hiç bir şey kalmayacağını cilt lekerinin ve koyulukların açılacağını söyledi. 
Batık kremini ise arada bacaklarımda ve kollarımda kullanıyorum. Vücut nemlendiricisi de kullandığım için onu her gün değil ama iki günde bir falan sürmeye çalışıyorum. 



Vücut nemlendiricisi olarak Yves Rocher'ın büyük boy nemlendiricilerini kullanıyordum ama bitince güzellik merkezinden tavsiye edilen Magicare losyona şans vermek istedim. Tabi ki kar amaçlı satış yaptıkları için 40tl demişler bu losyona da ama ben 15tl gibi bir fiyata n11'den aldım. İçeriğinin mineralli olduğunu söylemişlerdi. Yapı olarak güzel ilk sürüldüğünde bi yapış yapış olacakmış gibi dursa bile hemen emiliyor o his kalmıyor. 


Alışverişimde çokça kullandığım için çabuk biteceğini öngördüğüm Redistin leke kreminden de aldım. İlk aldığımız kremin birebir aynısı değil ondan bulamadım ama arada bir fark da göremedim sadece ambalaj farkı var. 
Lazer epilasyon yaptıranlar cildi çok iyi nemlendirmek gerektiğini bilir. Benim de cildim çok fazla kuruduğu için özellikle eczane markası olmasına dikkat ederek aldım bu ürünleri. Daha iyileri de vardır tabiki. Kısıtlı bütçe söz konusu olduğunda internet mağazalarını tavsiye ederim. Sonuçta eczane veya güzellik merkezi daha çok kar koymak zorunda kalıyor kullandıkları hizmet mekanının giderlerini karşılayıp, karı artırmaları lazım. Bu noktada biz de kendi cüzdanımıza göre alışveriş yapmalıyız. 
Ben kullandığım ürünlerden iki haftalık izlenimle memnun olduğumu söyleyebilirim.

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...



5 yorum:

  1. Açıkçası aradaki fark şaşırtmadı beni. Alışkınım ben bu farklara. (okuyucu gülüyor) Bende hiç sivilce lekesi Allah'a şükür. İnşallah lekelerini bu kremler geçirir.

    YanıtlaSil
  2. Bende günes lekeleri var ona da iyi gelir mi acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinde güneş lekeleri de yazıyor, her koyu pigmentasyon üzerinde kullanılabilir diyor. Denemekten zarar gelmez bence nemlendirme özelliği de olduğu için. :)

      Sil
  3. leke giderici kremin incelemelerini mutlaka bekliyoruz :) sivilcelerden muzdarip olduğum için :/

    YanıtlaSil