15 Nisan 2017 Cumartesi

Yazılmadan Gerçekleşen Hayaller

Size benim mutluluk dolu hikayemi yaşlı gözlerle anlatacağım. Çünkü içimdeki hüznü anlatacak kelimeler yok. Üstelik daha yeni Shahrukh Khan'ın Jab Tak Hai Jaan filmini izledim. İçimde acıyan bir yerler var iki gün daha geçmez. 




Bu yazı uzun bi ertelenme hikayesine sahip. Postu ilk açtığımda henüz nisanın başındaydık 10 Nisan'daki doğum günüm için kendime almak istediklerimin listesini yapacaktım ve yakın arkadaşlarımın da bundan faydalanmasını sağlayacaktım. Hayatın bana doğum günü sürprizi olmalı ki ayın 5inde işe başladım. Liste yapmak için hatta bloga bakmak için pek zamanım olmadı maalesef. Şimdi dilek listesi yapmaya ihtiyaç duymuyorum çünkü onları gerçekleştirme gücüm var. Allah çalışan herkesin emeğinin karşılığını en güzel şekilde verir inşallah. 

Allah'ın bana göstermeye çalıştığı büyük bir gerçek var ortada. Her zaman O'nun dediği olur. Şimdiye kadar kendim için ne istediysem ya olmadı ya çok sonra oldu. Atanmak da benim için bu yüzden sürpriz oldu çünkü artık beklemiyordum, çünkü bir şeyler almak için beklemek yerine bir şeylerin bana gelmesini beklemeye başlamıştım. Allah her zaman sabrını sınıyor insanın, dişini sıkarak sabretmek değil önemli olan, önemli olan teslimiyet. 
Nasipte olanın gelmesini beklemek, istediğini almayı beklemekten daha kolay. 
Çok şükür bunu öğrenince hayatım öylesine kolaylaştı ki..

Doğum günü hediyesi olarak sevgilimin askerliğinin Ağustosta olacağını öğrendik. Biz Mayıs planlamıştık. Rabbim her konuda yanımızda olduğunu, asla elini üzerimizden çekmeyeceğini daima hissettiriyor. 
Öyle ki ben işe başladığımda her şeyin artık bittiğini, her şeyin istediğim gibi olacağını düşünmüştüm. 
Lakin her şey Allah'ın elinde.
Geçen seneden beri aklımdan hiç çıkmayan bir söz var;
'' Kısmet etmişse Mevla el getirir, yel getirir, sel getiri; kısmet etmezse Mevla el götürür, yel götürür, sel götürür.''
Benim pusulam oldu bu söz. Çok derin, çok anlamlı..


Almak istediğim şeylerle ilgili yazacaktım ama istediklerimi alma gücünü elde edince fark ettim ki onlara aslında ihtiyacım yokmuş. Böyle bir liste yapmak tamamen şımarıklık oluyormuş.- Tabi ki zorunlu alışveriş listeleri hariç, liste yapmak aynı zamanda tutumlu olmayı da sağlar.- Kendimi hiç mi şımartmayacağım o kadar çalıştım, çabaladım. Yaşarken neler çektiğim neler hissettiğim hala aynı şeyi yaşar gibi hafızamda kazılıyken şımarmayı da en çok ben hak ediyorum. Bu durumu fazla duygusala bağlayıp abarttığımı düşünebilirsiniz ama ben yaşadım o süreci, ben hissettim her şeyi.
50 kiloluk vücudumun 49unu gurur oluşturuyorken, gururumu çiğnetmemek için ben kendimi paraladım. Her bir yanım acı içinde inlerken ben vazgeçmedim. Bi arkadaşım 'çok paylaşım yapıyorsun nazar değdireceksin kendine' dedi. Nazar değmez çünkü Allahın verdiğini Allahtan başkası alamaz. 
Ben kendime ödül olarak bir yıllık bikutumutluluk üyeliği düşündüm. Bir yıl boyunca dişimi tırnağıma takmamın ödülü de en az bir yıl sürmeli. 

Hayatımda alacağım diğer ödüller için beklemeye, sabretmeye devam edeceğim. Her ne kadar aceleci, istediği hemen olsun isteyen biri olsam da, bekleyeceğim. 
İçimi az da olsa döktüm. Şimdi filmin de etkisiyle salya sümük, hüngür hüngür ağlamaya devam etmek istiyorum.
Hint filmleri insanın ciğerini söküyor resmen.


Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...

2 yorum:

  1. Amannn nazar diyenlere bakma sen kiskaniyodur o seni :) haha saka bi yanada Rabbim kul yetismeden hiziri göndermezmis.Hayrli ugurlu olsun cok sevindim hep mutlu ol insallah :)💕😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn çok teşekkür ederim 😊 darısı isteyen herkesin başına inşallah 😊❤

      Sil