11 Aralık 2016 Pazar

Beklemek

Bugün zor bir cumartesi. 
Dert dolu, göz yaşı dolu.
 En baştan bitik başlamıştım güne. 
Uykudan gözlerim ağrıyarak, başım ağrıyarak uyandım. 
..

Yine de güzel olsun istedim. 
Ders çalışayım dedim.
Haberleri pek takip etmem.
Bi açıklama duydum sevgilimden, yıkıldım.
Telefonu kapatır kapatmaz ağladım.
Uzunca bir süre ağladım.
Ders çalışırken ağladım.
..
Son okuduğum kitabın zaten etkisindeydim.
Albaya Mektup Yok!
Ondan da detaylı bahsederim sonra.
..
Yıllardır verdiğim mücadelenin boşa çıkması.
Beklemişliğimin boşuna olması.
Ve daha bekleyecek olmam.
Bunlar hiç kolay değil.
Bilinmezliği beklemek çok zor.
Sabahtan akşama kadar bunları düşündüm.
Tam anlamıyla şarkı sözü gibiyim.
Hani diyor ya..
Bekle dedi gitti ben beklemedim o da gelmedi.
İşte buradaki bekleyen bizleriz.
Ya da beklenen.
..
Her gün vazgeçmek.
Her gün vazgeçmek.
Her gün vazgeçip vazgeçip umut etmek.
Umut dolu cümleler kurmak.
Sonra yine vazgeçmek.
..
Kendimi saatler süren derse verdim.
Sonra yabancı dizilerden izledim.
Yine de düşüncelerden kurtulamadım.



Hayat her zaman üzer.
Hayat her an yıpratır.
Sonsuz umut kaynağım ne bilmiyorum.
Nereden geliyor bu kadar umut.
Öyle büyük bi umut var ki çaresizliğimde..
..
Şarkı çok güzel, dinleyin siz de.
..
Ben sonu olmayan bilinmezliğimde beklemeye devam edeceğim.
Daha kaç şarkı eşlik eder bana bilinmez.
Daha kaç beyaz düşer saçlarıma bilinmez.
Daha kaç gün, kaç yıl geçer ömrümden bilinmez.
Daha kaç günüm kaldı ömründen onu bile bilemem ki zaten..
Keşke biliyor olsaydık.
..
Bilsek ne güzel yaşardık.
İnsanların en büyük eksiği bu.
Bilmiyoruz.
..

Sözler
ah kaçacayım buradan
çok yakın zamana
ah gideceğim şehirden
ben böyle yapamam

özlerim kuşları, özlerim çok
bir duyayim, bir duyayim
özlerim güneşi, özlerim çok
bir göreyim, bir göreyim

illa ki yapamam geri dönerim
illa ki yapamam geri dönerim

ah unutcayım yarimi
ben onla yapamam
ah döneceğim evime
tutmayın duramam

özlerim gökleri, özlerim çok
bir bakayim, bir bakayim
özlerim güneşi, özlerim çok
bir göreyim, bir göreyim

illa ki yapamam geri dönerim
illa ki yapamam geri dönerim

Deniz Tekin
..

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder