20 Ocak 2014 Pazartesi

Mutluluğun Öteki Yüzü- Sere Prince Halverson


Bu yıl ki 50 kitap okuma hedefimin ilkini tamamlamış bulunmaktayım. Mutluluğun öteki yüzü benim kazandığım ilk çekiliş hediyemdi. Yazın okumaya başlamıştım ancak bir yerde fena dağıtıyor insanı ve o dönem gerçek hayatta da bazı üzücü şeylerle karşılaşmıştım. Yarım kalmıştı kitabım. 



Tasarım olarak o kadar güzel ki ben ayracını koparıp kullanmaya bile kıyamadım.
Konusu annelik üzerine daha doğrusu iki kadının yaşadıkları ve aralarındaki annelik savaşı. Sonuçta kazanan her zaman anneler olur! :)


Kitabı okumanızı tavsiye ederim, bir dönem Amerikan tarihini de biraz içinde barındırıyor. Duygu yüklü bir kitap kesinlikle. Okuyunca anlıyorsunuz ki aslında mutluluk dediğimiz şeylerin çoğu yaşadığımız acılardan doğuyor. Her mutsuzluğumuzu, kaybımızı, hüznümüzü yenip tekrar başlama, savaşıp elindekileri kaybetmeme, aradığımız huzuru bularak elde edilen mutluluklar kadar kıymetlisi yok bu hayatta. 

Her zaman mutlu kalmanızı dilerim. 


Sevgilerle... Hgk Günlükleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder