15 Ocak 2017 Pazar

❄️️HİÇ'TEN BİR YERDEYİM❄️️

Dünyanın tüm melodileri kulaklarımda dans ediyor.
Çılgınca mutlu olmak, en azından bunu ucundan kıyısından da olsa tatmak çok güzel.
Aslında hissettiğim; yaşadığım haklı gururun yansımaları..
heyecan, sevinç, mutluluk, gurur
En çok da şükür.
Emeklerim karşılık buldu.

❄️️

Allah her çabanın karşılığını verir.
Bekle dedi bekledim.
Sabrım sınırlarını zorladı.
Ama ben pes etmedim.
Çalışmam, çabam değildi belki de.
Vazgeçmeyişimin ödülü bu.

❄️️

Çok ağladım zamanında çok üzüldüm.
Akan her gözyaşı damlasının karşılığını bulması tarif edilemez bir duygu.
Sadece kendim inanmakla kalmadım, insanların inançsızlığıyla da savaştım.
Kimse bana inanmadı.
Kimse bana güvenmedi.
Asla bu işin oluru var demedi.
Kendi tembelliklerine bahane sundular sadece.
Onların iradesizliği beni yıldırmadı.

❄️️

Kendimi övmek gibi olmasın ama sabır ve azim konusunda kendime çok güveniyorum.
Ya da olsun iki dakika öveyim kendimi, artık bunu hak ettim.

❄️️

Kimsenin eline yağına düşmedim.
Lanet olası gururum sağolsun.
Beni düşürmedi.
İşin bu kısmı daha da eğlenceli.

❄️️

Aslında bir insanı sevmekle, ona inanmak arasında kocaman kalın çizgiler var.
Seni her seven insanın sana sonsuz inandığını düşünme!
Muhtemelen en yakınların inanmazlar.
Sadece güzel haberi alınca seninle birlikte sevinirler.
Çünkü seni seviyorlar.
Aynen böyle oldu.

❄️️

Bu duruma karşı ne yapmalıyım bilmiyorum.
Yine tuttum zehir zemberek dilimi de bir şey demedim.
Canım acıdı sustum.
Zaman unutturuyor ne de olsa.
Bu da geçer, yine geçer.
Kimseyi kırmamak için bıraktım zamana.

❄️️

Hayatımın bu denli yoluna girmesi her şeyi normalleştirecektir.
Aslında hayatım yeni başladı da denebilir.
Önceden bana başkalarının verdiği hayatı yaşıyordum sanki.
Artık benim olacak, düşünsene ne muhteşem!

❄️️

Şimdi geri kalanımı yola sokma zamanı.
Diğer yarım için de Allah nasip ederse bunu, aslında o zaman muhteşem olur.
O zaman eksik parça kalmaz hayatımda.

❄️️

❄️️

Tüm anlattığım şeyler benim varoluş çabam. 
Mücadele verirken bu hayat için, hiç olmak gerek.
Hiç oldum.
Hissettiğim hiçlik anlarında huzur buldum.
Ben bir hiçim, hiçden bir yerde yaşıyorum.
Bu ajandayı görünce kendimi gördüm.
Benim bulunduğum yeri gösteriyor.

HİÇDEN BİRYER.

❄️️

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder