4 Kasım 2016 Cuma

Tardis Aşkı- Kanaviçe Şablonu

''Doctor Who'' dizisini bilirsiniz. 50 yıllık yayın hayatı olan kuşaklar yetiştirmiş dizi. İşte ondan uzun uzun bahsetmeyeceğim. Sadece yaklaşık bi whovian olabilecek kadar severim. :) 


Uzay gemisi için ( zaman ve mekanda yolculuk yapabilen) olabilecek daha doğrusu Doktor'un uzay gemisi için olabilecek en doğru seçim polis kulübesi. İzleyenler elbette bilir, hatta her izlediklerinde hissederler bu hissi. Güven, heyecan, macera, ev, arkadaş, dost... Tam olarak bunun  gibi hisler. Yani ben öyle hissediyorum. 


En önemli özelliği ' İçinin dışından daha büyük' ya da 'Dışının içinden daha küçük' olması.



Benim kanaviçe sevdam başladığı zamanlarda hemen bir Tardis işlemeye karar verdim. Aradım taradım bir sürü şablon arasından en güzel olanı seçtim lakin ölçüleri oldukça büyük bir şablon seçmişim. Bu yüzden 3 yıldır bitiremedim. Şu ara şablonu da kaybettim sanırım çünkü telefonum tamirde inşallah format atılmadan geri gelir.


Benim Tardisimin ayrıtları daha belirgin daha detaylı eğer tekrar bulabilirsem onu da ekleyeceğim ama isteyenler için daha kolay bir şablonu buraya ekliyorum. Muhtemelen derslerim bittiğinde ben bu şablondan işlemeye tekrar başlayacağım.


Bu şablon Tardis severler için oldukça kolay ve boyut olarak da ideal diye düşünüyorum. 
Doctor Who hayranları hepimize kolay gelsin.

Hayalleriniz de Tardis gibi içi dışından daha büyük olsun!

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder