11 Nisan 2013 Perşembe

2.yılımızda 3.doğum günümüz ♥ ♥ ♥



Tam dolu dolu 2 sene geçirdik beraber. Güldük, eğlendik, üzüldük, ağladık, ne olursa olsun hep sevdik, ne kadar katlanamadığımız şey de olsa hiç vazgeçmedik. Çok mutlu olduk hem de çooook. :) Benim prensim bugün beni prenses yaptı. Bakın nelerle süsledi beni. :) 


Kolye, küpe, bileklik, yüzük, bilezik, ve prenses tacı. Hepsi de ışıl ışıl, çok güzel.


Ben bunu hiç çıkarmam ki kafamdan, okula da böyle giderim. Aşırı şık, aşırı güzel bir şey. Kullanmaya kıyamazken saatlerdir başımda. :) Teşekkürler prensim. 


Akşam oldu mecburen yurda döndüm. Dolaptan eşyalarımı alıyorum, bakıyorum falan derken bir hışırtı duydum, baktım orada bir şey var. Bakar körüm resmen, hiç farketmedim dolabıma hediye saklanmış hem de kocaman paket. '' Bu ne be!'' diyerek aldım. Baktım çok güzel bir şey.



İşte o güzel paketin içinden çıkan güzel hediyeler...Kutu içinde çok şık bir kupa. 
Teşekkürler rengarenkyakamoz :)

Bir doğum gününün daha sonuna geldik. Bir sonraki sene buluşmak dileğiyle. :) :) 




6 yorum:

  1. iiiki dooğduun hgkgünlükleri :)
    yasak ketılda yaptığımız kahveleri güle güle içmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala elimde neden plastik bardak var peki ??? :) :)

      Sil
    2. ben mi yıkayayım yani ha ?

      Sil
  2. Yurt günlerim geldi aklıma o nöbetleşe bakıp yasak kahveler :-) şarkılar doğum günleri harika geçer iyiki doğdun diyeyim çok tanımasam da kutlamak isterim ..umarım yeni yaşın hep güzellik getirir

    YanıtlaSil